Wszyscy kochamy romantyczne komedie!
A kiedy są muzyczne, przepadamy za nimi!
Dodajmy do smaku kilka przenikliwych obserwacji samych siebie i mamy teatralny hit!
I Taka Jest  „Winda do Nieba, czyli czworo po czterdziestce”.
Rozgadana, Rozśpiewana i Roztańczona!

„Winda do Nieba, czyli czworo po czterdziestce” to, po raz pierwszy wystawiany na polskich scenach, przebój frekwencyjny teatrów Austrii i Niemiec.

Bohaterowie: uzależniona od złośliwości Królowa Śniegu – Magdalena, oaza naiwności i odkrywczych spostrzeżeń – Urszula, akwizytor totalny, facecik w garniturku – Jerzy i przez nadwrażliwość po sam nos zatopiony w kobiecości – Andrzej, wszyscy w tym samym wieku, zostają uwięzieni pomiędzy piętrami w windzie.

Czy będzie to chwila na podsumowanie czy czas na budzące się uczucie? Jaką tajemnicę nosi każdy z bohaterów? Kto wykorzysta szanse na nową odsłonę życia?
Musicie to koniecznie Szanowni Państwo Zobaczyć!
To wszystko na scenach w całej Polsce w wykonaniu znanych i lubianych aktorów:
Olgi Borys, Małgorzaty Lewińskiej, Izabeli Bukowskiej, Sylwii Gliwy, Wojciecha Medyńskiego, Jacka Kawalca, Dariusza Kordka.

Reżyseria – Dariusz Taraszkiewicz.
Teksty piosenek – Tadeusz Ross.
Choreografia, znany z programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, – Krzysztof Kris Adamski.

Stefan Vögel -Najsłodszy owoc
Polska prapremiera
przekład: Anna Kondrat, Kamila Śniegocka, Magdalena Walczak (pod kierunkiem dr hab. Anny Wołkowicz)

Obsada
Edyta Herbuś / Anna Matysiak – w roli Klaudii
Katarzyna Ankudowicz / Alicja Kwiatkowska
– w roli Sary
Krzysztof Wieszczek / Paweł Okraska – w roli Michała
Marek Kaliszuk / Bartek Firlet
– w roli Jerzego
(*wymiennie)
Reżyseria Dariusz Taraszkiewicz
Scenografia Tomasz Bzdęga / Kostiumy Anna Puchalska
Muzyka Jacek Zamecki
Choreografia Janja Lesar
Producenci spektaklu: Teatr Skene Warszawa, Dom Kultury w Rawiczu

Najsłodszy owoc znajdziesz w ogrodzie u sąsiada.

A gdyby się tak zamienić: rolami, partnerami, życiem. Ten owoc w ogrodzie sąsiada słodszy!
Za ścianą mają lepiej, na pewno... Jesteście Państwo przekonani?
Prapremiera austriackiej sztuki „Najsłodszy owoc” Stefana Vogla, pełna zaskakujących zakrętów akcji i przezabawnych perypetii, spróbuje poddać te pomysły analizie. Czworo przyjaciół z czasów Podstawówki, „pożenionych” ze sobą, wezmą się do działania „ku uciesze” publiczności, niosąc jej rozsądne wnioski. Dwie godziny mądrej zabawy zagwarantują Państwu znani z wielu filmów i seriali aktorzy młodego pokolenia, w spektaklu wyreżyserowanym przez Dariusza Taraszkiewicza. Choreografię przygotowała zwyciężczyni Edycji Tańca z gwiazdami Jania Lesar.

Reżyseria - Dariusz Taraszkiewicz
Muzyka - Jacek Zamecki
Scenografia i kostiumy - Dorota Kalitowicz 

Obsada wymienna:
Ałła - Dominika Ostałowska / Magdalena Wójcik
Diana - Violetta Arlak / Maria Pakulnis 
Nonna - Natasza Leśniak / Anna Smołowik
Fiodor - Tadeusz Chudecki / Artur Pontek
Wasilij - Leszek Zduń / Dariusz Kordek / Dariusz Taraszkiewicz 

Ta głupia gęś przyjechała, namieszała, w teatrze i w naszym życiu namieszała. Komedia, po prostu komedia ludzka w scenicznym wydaniu. W brawurowo wymieszanej konwencjami teatralnej farsie, nawet najbardziej wymagający widz znajdzie fragment siebie. Napisana mistrzowsko Gąska Nikołaja Kolady zaskakuje rozmaitością ludzkich postaci i niebanalnymi zwrotami emocji. W naszym przedstawieniu mierzy się z nimi plejada gwiazd teatralnych scen polskich.
Dwie godziny mądrej i często refleksyjnej zabawy. 
Producenci: Dom Kultury w Rawiczu, Teatr Miejski w Lesznie i Fundacja Skene Pro Arte

Mocna dawka humoru i ważne międzyludzkie sprawy, czyli prawdziwa czarna komedia. Dwa akty rozpięte na wielu emocjach – blisko życia, ludzkich ułomności, codziennych śmiesznostek i niespełnionych tęsknot.

On i ona we własnej sypialni… Ale spokojnie, obejdzie się bez ekscesów, przecież to stare dobre małżeństwo. Rutyna, czasem znudzenie i zrzędzenie, dużo zaufania i szacunku, a do tego sporo wykrętów i szukania dziury w całym. Tempo akcji staje się zawrotne, gdy do sypialni tych dwojga wpada przez balkon cuchnący bezdomny.

Reżyser /Dariusz Taraszkiewicz/ zabiera nas – niczego niespodziewających się po dojrzałym małżeństwie i bezdomnym – w dziką podróż kolejką górską. Powolne, chwilami wręcz nudne, wspinanie się w górę, każdorazowo kończy się jednak szaleńczą jazdą w dół. Dodatkowych smaczków dostarcza język dramatu w świetnym, niezwykle „malowniczym” tłumaczeniu Mirosława Połatyńskiego. Ranny Ptaszek skłania do refleksji, co warto jest w życiu traktować ze śmiertelną powagą, a co z przymrużeniem oka; lub też: czy lepiej to robić samemu, czy jednak w parze…
„Ranny ptaszek” wzruszał do łez prapremierową widownię w Londynie, bawił teatromanów w Montrealu i Vancouver. Sztuka nagradzanej kanadyjskiej dramatopisarki i reżyserki filmowej, Colleen Murphy, nareszcie do obejrzenia w Polsce!

W obsadzie Barbara Bursztynowicz, aktorka teatralna i filmowa, od wielu lat oglądana przez telewidzów w roli Elżbiety Chojnickiej w „Klanie”. Partnerują jej zamiennie: Leon Charewicz, aktor Teatru Współczesnego w Warszawie, niezapomniany aptekarz z serialu „Ranczo”, oraz Wojciech Wysocki, aktor teatralny, filmowy i telewizyjny, sceptyczny doktor Wezół z serialu „Ranczo”. W rolę nieproszonego gościa wciela się Tomasz Ciachorowski, aktor młodszego pokolenia znany m.in. z seriali: „Barwy Szczęścia”, „M jak Miłość”, „Na dobre i na złe”.

„Ranny ptaszek” jest komedią, która śmieszy bez wymuszania rechotu i wzrusza bez sentymentalizmu, a na koniec zostawia widzów w poczuciu mile i z sensem spędzonego wieczoru.

Komedia terapeutyczna – komedia małżeńska, którą powinni zobaczyć wszyscy ci, którzy są, byli lub planują „bycie razem”.

Terapia – to oddziaływanie na człowieka za pomocą leków lub bez użycia farmaceutyków w celu przywracania zdrowia fizycznego lub psychicznego. Szanowni Państwo, wyrzucamy tabletki, syropy i maści, a w zamian aplikujemy Wam troje znakomitych aktorów, błyskotliwy tekst i zaskakującą inscenizację.

Zamiast do gabinetu – zapraszamy do teatru!

Joanna – egzystencjalna zapaśniczka, kobieta z pretensją, Valentin – nadwrażliwy choleryk rozwiązujący problemy za pomocą piły tarczowej czyli państwo Dorek – doświadczone małżeństwo, które postanawia się rozstać. Przed ostateczną decyzją wybierają się jednak do wybitnego psychoterapeuty, tym samym dając sobie ostatnią szansę.

Czy za pomocą tradycyjnych metod i ćwiczeń uda się wybitnemu
specjaliście pojednać parę, której jedynym punktem wspólnym jest urządzanie sobie piekła? Gdzie jest granica wytrzymałości psychoterapeutycznego profesjonalizmu?

Kto tu jest wariatem: pacjent czy prowadzący terapię?

Co takiego może zrodzić się kilkadziesiąt metrów pod wodą?